Комунікація в повсякденному житті може включати наступні рекомендації:
- Активно слухайте, коли ветерани розповідають про свій досвід, пов’язаний із військовими чи іншими речами в їхньому житті.
- Будьте відкритими та чесними, якщо ви не знайомі з усіма військовими професіями, особливостями діяльності й абревіатурами. Якщо ветерани використовують жаргон, попросіть їх пояснити.
- Перефразуйте та повторіть те, що хтось сказав, щоб переконатися, що ви правильно зрозуміли.
- Підтримуйте помірний рівень гучності голосу. Уникайте гнівного, погрозливого чи принизливого тону голосу.
- Будьте послідовними. Не тисніть на людину із проханням поділитися своїми переживаннями або з проханням розповісти що вона пережила.
Для покращення комунікації з ветераном на роботі дотримуйтесь таких правил:
- Чітко висловлюйте свої очікування. Вкажіть, чого ви очікуєте від працівника, щоб виконати завдання. Спробуйте надати письмові інструкції або очікувані результати виконання завдання.
- Якщо ви не впевнені у своїй чіткості, попросіть співробітника коротко викласти те, що ви сказали та чого від нього вимагаєте.
- Підтвердьте або виправте відповідь співробітника.
- Чітко визначте відповідальність за виконання завдань і проєктів , особливо при призначенні завдання або проєкту команді співробітників.
- Не уникайте конфронтацій та не ігноруйте непорозумінь. Майте план або процес для врегулювання конфлікту. Переконайтеся, що працівники знають цей план, щоб вони могли діяти належним чином у разі виникнення конфлікту.
- Зверніться до свого відділу кадрів, щоб дізнатися, чи є у вашій компанії протокол щодо вирішення конфліктів, чи є хтось, хто допоможе впоратися з конфліктом на робочому місці (наприклад, омбудсмен).
- Чітко оцініть наслідки неприйнятної поведінки.
Пройдіть діагностику за категорією
Оцінка загального рівня благополуччя
Офіційна назва: Індекс благополуччя WHO-5