Зображення
Зображення

Способи покращення комунікації з ветеранами

Травматичний досвід впливає не лише на ветеранів, а й на членів сім’ї. Саме тому психосоціальні послуги мають бути орієнтованими на сім’ю та повинні враховувати сімейний контекст як ресурсне середовище, яке може впливати на адаптацію ветеранів до мирного життя та повернення до родини.

Комунікація в повсякденному житті може включати наступні рекомендації: 

  • Активно слухайте, коли ветерани розповідають про свій досвід, пов’язаний із військовими чи іншими речами в їхньому житті. 
  • Будьте відкритими та чесними, якщо ви не знайомі з усіма військовими професіями, особливостями діяльності й абревіатурами. Якщо ветерани використовують жаргон, попросіть їх пояснити. 
  • Перефразуйте та повторіть те, що хтось сказав, щоб переконатися, що ви правильно зрозуміли. 
  • Підтримуйте помірний рівень гучності голосу. Уникайте гнівного, погрозливого чи принизливого тону голосу. 
  • Будьте послідовними. Не тисніть на людину із проханням поділитися своїми переживаннями або з проханням розповісти що вона пережила. 

Для покращення комунікації з ветераном на роботі дотримуйтесь таких правил: 

  • Чітко висловлюйте свої очікування. Вкажіть, чого ви очікуєте від працівника, щоб виконати завдання. Спробуйте надати письмові інструкції або очікувані результати виконання завдання. 
  • Якщо ви не впевнені у своїй чіткості, попросіть співробітника коротко викласти те, що ви сказали та чого від нього вимагаєте. 
  • Підтвердьте або виправте відповідь співробітника. 
  • Чітко визначте відповідальність за виконання завдань і проєктів , особливо при призначенні завдання або проєкту команді співробітників. 
  • Не уникайте конфронтацій та не ігноруйте непорозумінь. Майте план або процес для врегулювання конфлікту. Переконайтеся, що працівники знають цей план, щоб вони могли діяти належним чином у разі виникнення конфлікту. 
  • Зверніться до свого відділу кадрів, щоб дізнатися, чи є у вашій компанії протокол щодо вирішення конфліктів, чи є хтось, хто допоможе впоратися з конфліктом на робочому місці (наприклад, омбудсмен). 
  • Чітко оцініть наслідки неприйнятної поведінки. 

Пройдіть діагностику за категорією

Оцінка загального рівня благополуччя

Пройдіть діагностику за категорією

Оцінка загального рівня благополуччя

Оцінка стресостійкості

Рекомендації для вас